About Me

My photo
Sesungguhnya kejadian dariNYA baik2 belaka. Amin.

Tuesday, February 1, 2011

CUTI ...

Bercakap ttg cuti ari ni aku stat cuti raya cina. P umah tunangan ku d pekan. Hehehe... Esok nk balik kg. X sabar nk jpe mak dan cik. Harap dia org sihat... Maklum la, org tua ni kdg2 bkn kte x tau. X sihat pn cakap sihat. So utk lega dan puaskan ati aku nk balik. Gilir2 bwk kete. X penat sgt. Lagi pun ada byk hal yg boleh d buat bila dh dok kg ni.
Hari ni ada rasa x sedap hati sbnrnya, myb sb byk pk kot. Skrg think +v. Kne pk yg bagus dan baik2 aje. Keje dan mslh kte buang tepi dlu. Balik kg untuk jpe keluarga tersayang. Buat aktiviti yg berfaedah dan menyenangkan. Bersantai di pantai dan membeli-belah buat bekalan bulan lapan. Hehe :-)
Bila dah masuk bab menghabiskan duit ni aku agak risau. Yela, pompuan terkenal dgn sikap boros. Aku pn termasuk dlm senarai, tp... dlm hal2 tertentu aku blh kawal lagi. Hehe... betul. Ngk tipu punya. Tgh berusaha dgn gigihnya. Matlamat tahun ni mesti tercapai so byk yg kne pk dan lakukan. Doakan kejayaanku!
Dah sampai masa pk yg +ve utk masa hadapan dgn jitunya. Aku amat berharap semua akn berjalan lancar. Hihi.. Step by step. Balik nt cr brg2 penting dlm 2 jenis dlu. Bln dpn tambah lg. Insyallah bln 8 dh beres :-) doakan untuk ku wahai dunia.
Ya-ALLAH rahmati dan berkatilah hidup hambamu ini. Amin.
Semoga hari yang mendatang akn berjalan dgn lancar... termasuk perjalanan aku esok.
Sekian, selamat malam. Sampai kita ketemu lagi. By..

No comments:

Post a Comment