About Me

My photo
Sesungguhnya kejadian dariNYA baik2 belaka. Amin.

Thursday, February 10, 2011

KESEORANGAN !!!

Semalam aku dapat berita... berita sedih, gembira dan lucu. Sedihnya, aku akan kehilangan seorang teman. Bukan meninggal dunia k, dia akan meniggalkan aku keseorangan di kem ini. Hilang lagi seorang teman suka dan duka. Yang lagi sorang dh kompom x nk dtg... dia ckp menyampah dgn tempat ni. Alahia nasib badan. Aku sedih sangat. Bukan senang nk jpe kawan yang sekepala. Nk masuk geng kne byr yuran... bergantung pd orang yg nk msk.
Antara syarat2 yg ditetapkan adalah (1)penghuni tetap; (2)sudah lama berkhidmat di ...; (3)bermulut manis; (4)menurut kata ketua dan ahli; (5)tidak banyak songgeh; (6)pentingkan diri; (7)setia; (8)pandai menarik perhatian; dan banyak lagi... Ambo blh lulus ats pagar je kalu nk masuk tapi sb x berminat ambo rejek persatuan mereka... So dok sorang2 aje la.
Motif aku untuk berada di ... ialah "dalam hidup mesti layan SELAGI BOLEH LAYAN AMBO LAYANnnn...
" Bukan susah sangat pun. Orang ajak buat keje, ambo layan. Orang ajak menuang, ambo layan. Orang ajak bergembira, ambo layan. Orang ajak mengumpat, ambo layan. Orang ajak mengata, ambo layan. Orang ajak gaduh pun ambo layan. Puah layan, ambo buat dekkkkkkk. Hehehe...
Selagi ambo boleh layan, ambo layan. x payah srabutkan kepala... Buat mana yang patut dan apa yang dirasakan betul... Semoga hidup sentiasa bahagia. Amin.

No comments:

Post a Comment